1. Wymaganie zgody na przetwarzanie danych osobowych jako warunek rejestracji jest chyba niezgodne z prawem. |
Zapewniamy, że obawy przed wyrażeniem zgody na "przetwarzanie danych osobowych" w naszym sklepie są zupełnie niepotrzebne.
|
2. Czy ceny na stronie są cenami netto czy brutto? |
Oczywiście wszystkie ceny podane na naszych stronach są cenami detalicznymi brutto (z VAT).
|
3. Chciałbym się zarejestrować w sklepie, ale mam jedno pytanie, czy rejestracja pociąga za sobą jakieś konsekwencje. Prosiłbym o wyjaśnienie. |
Rejestracja w sklepie jest bezpłatna, nie zobowiązuje do zakupów w naszym sklepie, a rejestracji można dokonać choćby po to, aby otrzymywać najświeższy newsletter informujący o nowych produktach lub konkursach organizowanych na naszych stronach.
|
4. Czy mogę złożyć zamówienie i zapłacić przy odbiorze (za pobraniem)? |
Owszem. Jeśli podczas składania zamówienia zostanie wybrana opcja "płatność za pobraniem", za towar zapłacisz kurierowi przy odbiorze przesyłki.
|
5. Czy wystawiacie Państwo faktury VAT na firmy? |
Naturalnie. Podczas składania zamówienia w należy wybrać "FAKTURA" a przypadku zakupu na firmę także "na FIRMĘ", w formularzu danych pojawią się dodatkowe pola na nazwę firmy, NIP oraz regon. Podczas dostawy przesyłki, kurier odbiera z powrotem podpisaną kopię faktury.
|
6. Co się stanie z przesyłką jeśli kurier nie zastanie nikogo w domu, oraz czy jest możliwe określenie konkretnego dnia przyjazdu kuriera? |
Kurier zostawi awizo, tak samo jak w przypadku Poczty. Wówczas należy zadzwonić do firmy kurierskiej, aby określić dokładną godzinę, o której kurier będzie mógł dostarczyć paczkę z zamówieniem.
|
7. Jaka jest gwarancja na meble i jak wygląda procedura reklamacji? |
Na zakupione przez Państwa meble udzielana jest 2-letnia gwarancja producenta, reklamacje natomiast realizowane są na tych samych zasadach jak w tradycyjnym sklepie.
|
8. Co się dzieje z moimi danymi osobowymi? |
Prowadzimy politykę prywatności naszych klientów. Dane osobowe wykorzystujemy wyłącznie do prowadzenia korespodencji i realizacji zamówień, nie są one udostępniane osobom trzecim.
|
9. Ile kosztuje transport mebli? |
Koszt wysyłki produktu podawany jest na jego stronie oraz podczas składania zamówienia. Zależy on od wagi i wybranej formy płatności. przesyłki kurierskie - płatność przelewem / kartą płatniczą waga przesyłki koszt dostawy W momencie odbioru przesyłki, Klient powinien sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera, lub w miejscu odbioru przesyłki w celu sprawdzenia, czy towar nie jest wadliwy, bądz nie nastąpiły uszkodzenia podczas transportu. W przypadku nie sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera lub w miejscu odbioru towaru reklamacje nie będą uwzględniane. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń w odbieranej przesyłce należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera i poinformować nas o tym fakcie. Klient ma prawo do odsąpienia od umowy przez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 10 dni od dnia dostarczenia towaru. Zwrot towarow wynikający ze skorzystania z prawa odstapienia następuje staraniem i na koszt Klienta.
|
10. Kiedy płacę za meble? |
Po ustaleniu szczegółow dotyczących zamawianych mebli wpłacaja Państwo na nasze konto zaliczkę w wysokości od10% do 45% ich wartości. Pozostałą część należności regulują Państwo w domu przy dostawie. Przy dostawach w Polsce firmą kurierską wymagana jest pełna przedpłata za towar przed wysyłką mebli.
|